Kärlek till några butiker

Ville bara berätta om några av min favoritbutiker här i Stockholm (:

1. Weekday
En sjukt fräck affär med tusentals olika cheap monday byxor överallt.
Som ni ser på bilden lutar hyllorna år olika håll och det känns typ som att gå omkring i ett paradis av byxor.
Lite längre bort i affären finns även vanliga kläder, men ska man köpa byxor så ska man gå hit.


2. Monky

En till fräsig butik med en massa gröna pelare, sneda ställningar och speglar överallt.
Älskar sånna här speciella affärer och kläderna här är sjukt snygga.
Går du förbi en Monky-butik måste du gå in där!

3. Cocoo (jag vet inte varför men det går inte att ladda upp bilden på cocoos butik)

Alla har säkert hört talas om cocoos butik eftersom Foki skriver om den ofta.
Iaf så är den verkligen helt underbar och jättemysig.
Alla smycken är så söta och helt unika, hon gör om nyckelringar till halsband och så, fräckt x1000.



Nu ska jag sova, godnatt alla söta läsare.

Kommentarer
Postat av: JAWI

hej söt blogg kolla gärna in min vet jag ler



Kram jawi

2009-10-31 @ 00:05:20
URL: http://jawifashion.blogg.se/
Postat av: pimpXprincess

Weekday har asbra byxor, men det är fan alltid rörigt där :/

2009-10-31 @ 13:10:05
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback