yes & no

Första sån här "hiss&diss"-lista dårå :)



1. The Twilight saga.

Det bästa någonsin, synd bara för alla er där ute att twilight är mitt, och Robert ska gifta sig med mig :)
Okej, förlåt. Jag blir jättekonstig när man pratar om twilight, vill bara få folk att förstå att vad dom än tycker om det så tycker jag om det 10000 gånger mer hiihi :)
Så prata inte om det i närheten av mig för då kommer jag bara bli typ sur och sånt ahhaha.
Med the twilighht-saga menar jag såklart också new moon, som kommer ut på bio idaaaaaaaag, men också twilight, eclipse och breaking dawn. Min favvis är breaking dawn.



2. Chai latte.

Verkligen sjukt gott och mysigt, finns väl inget mer att säga än att det är suuuuuupergott! :)




3. Äkta vänner.

Vänner som lyssnar, som förstår och inte tvingar en att berätta allt, som man kan lita på och ha sjukt roligt med.






1. Godisförbud.

Jag hatar det ;o, visst man får pengar, men jag menar just nu sitter jag bredvid två personer som kränger massa godis och man typ dregglar så sugen man e, men ändå får man inte äta för man har nåt så jobbigt som godisförbud.



2. Att inte ha några pengar.

Ahhhhhh så störande.
Typ så ska man till väla och har med sig typ en, hmm 100-lapp?
Jättekul, verkligen -.-




3. Skitsnack.

Det värsta som finns, så är det bara.






Kommentarer
Postat av: Anonym

twilight in our ♥ !

2009-11-23 @ 20:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback