Tummen ner för blogg.se!

Jag vet att inte jag har en sån typ superkänd blogg med typ 1000000000 läsare per dag och så, men anyway!

Jag brukar ha absolut minst 25 unika besökare per dag och ofta över 50 unika också, inte sådär jättemycket men shitsame. Och sen dom tre senaste dagarna så har det vatt typ 3-5 personer?! och jag bara tänkte först, okej min blogg har blivit riktigt tråkig men sen kollade jag ändå om det  var något fel.
Jag hade 2 unika besökare idag, och så kollade jag på min blogg på den bärbara datan, sen uppdaterade jag min statistik, och då gick statistiken från 2 unika, till 1 unik ;o, alltså när man kollar på bloggen så går det typ ner en besökare.
Alltså visar min statistik helt fel siffror och det är typ segast!
Tummen ner för blogg.se!





Kommentarer
Postat av: :)

Nej, stackare! :(



fin blogg <3

2009-11-22 @ 16:37:50
Postat av: ajsa

hur faaan isabella kan man skriva sånt fint efter en text puss isabella och när någon ska kommentera så är det ett hjärta och tack för din kommentar ! ??

jag vill också ha sånt , inte till kommentar men sånt efter texter :) går man in på ngn sida sen klistrar in eller ?

2009-11-22 @ 16:54:39
URL: http://ajsaah.blogg.se/haha
Postat av: ajsa

men asså jag fattar ej , kan du ej göra den texten på photoshop till mig för jag har det men jag fattar ingeting hahaha ? :) inte det med kommentar rutan jag menar det efter varje inlägg så typ skriver man puss isabella haha kan inte du fixa sån fin text till mig ? :))))

2009-11-22 @ 18:04:19
URL: http://ajsaah.blogg.se/haha

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback