Operationen är gjord!

Nyopererad;o
Jag åkte in till Kristianstad vid tio och pappa var med mig. När jag kom in var där en kirurg och två sjuksköterskor som hette Anna Hilbertson, Karin och Margareta och var jättesnälla.
Jag valde att ta båda fötterna på en gång, alltså fyra bedövningssprutor (två i varje fot.) Bedövningen var något av det värsta jag varit med om. Först stack det till och sen spände det och gjorde så ont att jag helt seriöst trodde att min tå skulle spicka. Sjuksköterskorna höll mig i handen och dom borde ha fått riktigt ont i händerna flr det gjorde så ont när sprutorna togs att jag tryckte så hårt jag kunde för att inte typ svimma.
Sen började kirurgen skära upp runt nageln och dra bort en del av nageln. Efter det skrapade hon och sen brände hon. Det lät fett läskigt när hon brände för det typ knastrade så som det låter när man tänder juleljus. När det var klart gjorde hon samma sak på andra foten. Favorit i repris typ -.- Sen lindade dom fötterna och jag fick åka rullstol till bilen. Nu när bedövningen har släppt har jag riktigt riktig riiiiikkkktttiiigggt ont och jag har typ fötterna på 10000 kuddar för dom ska ligga högt.
Nej nu ska jag ligga och vrida mig i mina smärtor så pusshej :)

(HAHAHAHAHAHAHAHAH mina tår är inte så feta igentligen men dom svullnade sjukt mycket efter bedövningen)

(Denna bilden ovan var innan operationen, jag hade bara tagit bedövning ewww)


Jag känner ingenting när dom skär här på bilderna.
Kolla mitt hår, ser ut som en fet utväxt för att jag har blonderat hår men det är det inte för jag har inte blonderat hår :)

Kommentarer
Postat av: Walentin

varför blev du opererad då? :O

2009-11-05 @ 00:31:04
URL: http://walentin.blogg.se/
Postat av: ida

ååhh gumman tycker så synd om dig:/ men hoppas du får slippa lidandet så snart som möjligt... fett skönt att du har de gjort iallafall !! älskar dig isabella<3<3

och titta mitt inlägg på bloggen står lite om dig(a) www.idajulia.blogg.se



åter igen , I LOVE U ! <3 & krya <3<3

2009-11-05 @ 20:54:49
Postat av: Karin

Hej Isabella! :)

Jag har haft tankarna på dig redan första kvällen efter operationen. Jag var ju med dig när det gjordes och höll dig i handen. Tyvärr har jag inte haft möjlighet att höra av mig. Men jag hoppas att det går bättre för dig. Stora kramar från Karin.

2009-11-08 @ 16:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback