Julskyltning med lite olika folk.

Haj kära blogg.
Kom precis hem från julskyltningen, skulle träffa olivia där men hon kunde inte komma förräns senare så precis i början gick jag med mamma, pappa, bror xd, sen träffade jag Paulina, Linnea och Michan och så fick jag gå med dom, tack, jag älskar er ! Efter typ en timme elr något så kom Olivia så då gick jag med henne och Fannie. Träffade sjuuukt många folk, så jag orkar tyvär inte räkna upp alla, men ni vet vilka ni e.
Är det bara jag som är helt in love with sånna hårda karameller som alltid finns på julskyltningen?

Glad första advent btw (:







Kommentarer
Postat av: michellesvensson

Älskar dig ! Tack för igår :]

Vi MÅSTE(!) träffas snart!:D <3

2009-11-30 @ 16:44:25
URL: http://michellesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback