I love ica maxi typ?

Tjoooooo.
Följde med mamma till ica maxi och handlade och jag vet att det låter konstigt, men jag bara älskar det!
Man går där vid hårprodukterna och väljer ut lite shampoo och hårspray och sen så går man och kollar lite olika weird saker som man annars inte kollar på och när man kommer hem har man nya småsaker som man längtar tills man får testa :D

Idag så fick jag ett till blond-shampo (typ sånt som förstärker det blonda i håret), fast denna gången ett annat märke, wella-hårspray och lite olika te-smaker, vanilj, hallon och fläder-äpple. Har smakat vaniljtet och det var typ underbart.

Isabella Y Ica maxi, thats the way it is



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag h ar ett sånt sheerblond shampoo och det är jättebra tkr jag! :)))

2009-11-15 @ 19:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback