Allt jag köpt i huvudstaden


Beige tröja med små blommor på (längst upp längst åt vänster): Myrorna
Mörkröd fredperry-kofta: Stadium
Blå/vitt-randigt linne: H&M
Bh: H&M
Rosa tröja med spetskrage: H&M
Vitt spetslinne: Myrorna
Blå/gråa jeans: Weekday
Tröja med parfym på: Bikbok
Jeanstights: Cubus


Vit mössa: Stadium
Lila mössa med rosett: Joy
Skor: Zara
BjörnBorg-trosor: MQ
Vinröda vantar: Monky


Lösnaglar: Cubus
Läppbalsam som ser ut som en jordgubbdbakelse: Stockhome
Armband: Kommer inte ihåg
Sko-nyckelring: Cocoos
Muffinshalsband: Cocoos


Kommentarer
Postat av: Michelle (:

ÅÅÅÅÅH!:O

du har sånna halsband som jag ÄLSKAR!:O

:** <3

kolla mi blogg?:D <3

2009-11-03 @ 20:43:22
URL: http://michellesvensson.blogg.se/
Postat av: lovisajönsson

jag är i full gång med att skicka kommentarer känner jag! (:

måste också säga att jag älskar skorna från Zara och tröjan med parfymen från bikbok :o

superfint!

2009-12-26 @ 23:11:08
Postat av: lovisajönsson

jag känner att jag är i full gång med att skicka kommentarer minsann! (:

måste också säga att jag älskar skorna ifrån zara och tröjan med parfymen från bikbok :o

superfint!

2009-12-26 @ 23:14:21
Postat av: lovisajönsson

hoppsan :(

jag trodde inte att jag skickade den första ;(

2009-12-26 @ 23:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback