måndag

hej
jag har blivit dålig p åatt skriva men jag ska bättra mig.
kan börja med valborg;
gick hem sfter skolan och städade, sen kom hanna och räddade mitt liv. sen på kvällen kom lite fler gäster och så typ grillade vi och sånt och jag och hanna fixade ett steamkonto, och vi håller på att lära oss cs. - vänta bara
sen typ gic jag och älsklinghanna ut och fotade och sånt vackert. och sen sov hanna över hos mig. tack för att du gjorde dagen till det bästa.

på lördagen kom olivia lovisa och ofelia till mig och vi stack ner till klitterhus och badade, kallt. inna det gjorde jag lovisa och olivia en mycket fin godis/glass/maräng-tårta. muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuummms . sen skulle jag hämta min hårförlängning men dom hade stängt.

på söndagen åkte vi tre timmar i bil till nybro för att hälsa på vår hundvalp. jag lovar- det finns inget sötare!- massa små vita krulliga hundar överallt! om två veckor på torsdag får vi vår hund Blanca, jag längtar meeeeeeeeeeeeeeeest!

idag har typ inte hänt nåt förutom att vi typ hade vattenkrig i omklädningsrummet i skolen, hela rummet var helt blött hahahahaha det var kul .

pusshej'





bild på hundvalpen kommer sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback