de senaste dagarna

Hej.
I onsdags så åkte jag till min älskade kusin Adina i Båstad. Vi tog oss ner till stan och åt pommes och sen stack vi hem igen. Sen så tog vi en volymtång och använde den i hela håret så hela håret blev som ett stort afro! Riktigt roligt. Dagen efter så firade vår släkt Adina för hon har fyllt 16 år. Hon fick jättefina presenter men hon hade önskat sig en mobil, en W715 men hon fick den inte. Sen gick alla vi som firade Adina + Adina själv, ner till Båstad-city. Då såg min moster en skylt; VINN EN MOBIL IDAG! BÄSTA GRIMASEN VINNER! Så då gjorde alla vi en grimas och skrev våra namn och nummer och lämna in fotot. Några timmar senare så ringde min mosters mobil och hon blev jätteglad. Alla undrade varför hon blev så glad. Sen  skrek hon att hon hade vunnit mobilen! Alla bara jublande och skrek och Adina fick såklart mobilen och det var helt sjukt för den mobilen hon vann var exakt den mobilen hon hade önskat sig! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback