lördag söndag och måndag

hej! har inte skrivit på länge nu, skandaaaal;o 
vi börjar med lördag. 
först var det fotbollsträning, gick inte så bra... sen skjutasde mamma och pappa in mig och olivia till  helsingborg och där åt först jag&olivia fika på waynes coffe (eller hur det stavas) och sen såg vi på bio, bröllopsduellen, den var bra. tack för en jätterolig kväll olivia<3 

söndag
vaknade vid tio ungefär , gick upp och åt frukost och sen lånade jag pappas systemkamera ( han e fotograf) och gick ut och fotade lite. sen kom olivia och då fotade vi lite till, sen var det gympa. 

måndag
vaknade klockan halv åtta, skolan börjar tio över åtta, skyndade mig, och hann till skolan i tid. på eftermiddagen i skola var vi i ishallen men jag kunde inte åka så länga för jag har sjuuuuuuuukt ont i min tå. saknar konståkningen lite.  sen hem och ta det lungt , kanske sova lite för jag är mycket trött. 
hejdå'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback