Till er läsare!!! Rabatt på cocoo.se !

Hej jag kommer med en god nyhet till er!
Nu är det så här att eftersom jag har reklam för cocoo.se här på min blogg så får alla mina läsare 15 procent rabatt på cocoo.se!

Det enda ni ska göra är att ange rabattkoden; godjul när ni ska betala i varukorgen
(det är jätte-enkelt, det finns en ruta där det står; ange ev. rabattkod)

Så detta blir min lilla julklapp till er, alltså 15% rabatt på hela cocoos sortiment bara för er läsare (:

TYVÄRR HAR RABATTEN GÅTT UT

TYVÄRR HAR RABATTEN GÅTT UT

TYVÄRR HAR RABATTEN GÅTT UT

För att komma till cocoo.se klicka då här

Kommentarer
Postat av: michellesvensson

jäkla fräsigt!

tack isabella!:) ;D <3

2009-12-07 @ 20:21:17
URL: http://michellesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback