Dömt volleyyyyybollll

Hajjjjj.
Var bara med på första lektionen idag för sen skulle jag, paulina, linnea, michan , ida och några fler dömma åttorna i volleyboll för dom hade sån turnering.
Bättre än att ha lektioner klart, men riktigt segt var det.
Sen var det ju en som fick riktigt damp också men who cares liksom?

Ska gå och göra ingenting nu och ikväll blir det en favorit, kycklingsallad :DDDDD.



Sen så vill jag berätta att imorgon ska jag börja komma igång igen med träningen nu efter opperationen, men eftersom jag inte har tränat på galet länge är jag riktigt dålig nu haha ;s

Kommentarer
Postat av: michellesvensson

JAA! Isabella ska träna!:)

2009-12-07 @ 20:22:58
URL: http://michellesvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback