Födelsedag!

Lördag 8/8 så fyllde jag år! Jätteroligt. Mamma, pappa och Ludvig kom med frukost på sängen och massa presenter på morgonen och jag fick bla. En ny mobil(Sån som på bilden), en ny cykel(Monark Karin, svart), filmbox(Charmed), en bok, presentkort på väla, parfym och lite mera saker. Sen så gick jag upp och vi fixade lite till senare när släkten skulle komma. Sen när vi nästan var klara med att göra i ordning så var det så varmt så vi tog en sväng ner till stranden. När vi kom tilbaka så kom gästerna och jag fick ännu mer presenter (Greys Anatomy första säsongen, att jag ska käka ute med kusin och sen gå på The Tivoli, kläder, pengar, smyckehållare, smycken mm. Sen när vi höll på att fika utomhus så började det ösregna så vi fick fly in till uterummet. Efter det flöt dagen på och till sist så åkte alla hem förutom Adina, för hon skulle sova över. Jag och Adina kollade på greys anatomy och åt godis heeeeela natten. 

Jag har klippt mig också, bild kommer snart. 


Kommentarer
Postat av: fannii

super fin mobil, vill också ha :)

rösta gärna på mig hos noescapes sommarens blogg tävling :)

ha de bra

2009-08-12 @ 13:47:40
URL: http://fanniisday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback